Dansk Markedsføring

Lars Hedegaard Pedersen har i flere år været tilknyttet redaktionen hos Dansk Markedsføring som journalist og analytiker med speciale i marketing, media, branding, kommunikation og strategi. Har fulgt udviklingen i den globale digitale og kreative industri fra allertætteste hold.

Salling Group insourcer digitalt medieindkøb for supermarkedskæderne Bilka og Føtex

INSOURCING SKAL BRINGE DETAILKÆMPE TÆTTERE PÅ FORBRUGERNE

Gennem bedre udnyttelse af data og teknologi forventer Salling Group at komme tættere på forbrugeren ved at insource det digitale medieindkøb og foretage medieinvesteringer på et mere oplyst grundlag.

Et studie fra Aarhus Universitet viser, at private label produkter har svært ved at erstatte mærkevarer også kendt som premium brands

Nyt studie: Mærkevarer driver mere salg

Et nyt studie fra Aarhus Universitet viser, at private label-produkter har svært ved at erstatte premium brands.

Salling Group insourcer digitalt medieindkøb for supermarkedskæderne Bilka og Føtex

DETAIL-GIGANT INSOURCER DIGITALT MEDIEINDKØB

Salling Groups supermarkedskæder, Bilka og Føtex, insourcer det digitale medieindkøb. Formålet er at sikre, at medieinvesteringer fremover ligger tættere på forretningen og styrker kædernes digitalisering.

02778DC6-C5A7-4943-BB75-AA8746940F22

Burger King vs. McDonald’s: Hvem driller hvem?

Når Burger King i seneste kampagne opfordrer kunderne til at købe mad hos McDonald’s, så kan det i mere end én forstand blive en dårlig forretning, skriver Lars Hedegaard Pedersen.

Mange bureauchefer går i øjeblikket rundt og holder vejret i håb om ingen tør kaste løfte sløret for strukturelt problem i den danske mediebranche og reklamebranche.

Velkommen til “Tavshedens Lov”

Mens der bliver banket løs på de evigt benægtende mediechefer, går mange bureauchefer i øjeblikket rundt og holder vejret. Hvem tør kaste den første sten og løfte sløret for strukturelt problem, der stikker langt dybere end sexchikane og andre krænkelser af medarbejdere?

Tommy3

Her er Jørgens afløser

Kims har lagt Jørgen bag sig og tager hul på et nyt reklameunivers, som fremover skal tegne en renere linje til chipsproducentens pay-off: “Når du er sulten for sjov”.

Lars Hedegaard Pedersen - Markedsføring 2020

Lars Hedegaard Pedersen - Markedsføring 2015

Lars Hedegaard Pedersen - Markedsføring 2014

Lars Hedegaard Pedersen - Markedsføring 2013

Lars Hedegaard Pedersen - Markedsføring 2012

Lars Hedegaard Pedersen - Markedsføring 2011

Lars Hedegaard Pedersen - Cannes Lions

Lars Hedegaard Pedersen - DMEXCO

www.markedsforing.dk