Lars Hedegaard Pedersen har været tilknyttet Dansk Handelsblad som journalist og analytiker med speciale i retail marketing, branding, eCommerce og forbrug.
Er Føtæsk årets mest effektive dagligvarekampagne?
Føtæsk-kampagnen er nomineret til Advertising Effectiveness Award. Priskampagnen har forbedret prisopfattelsen af Føtex med hele 23 procentpoint.
Kims har fundet chipskongens afløser
Kims har lagt Jørgen bag sig og tager hul på et nyt reklameunivers. Det skal tegne en renere linje til Kims legendariske pay-off “Når du er sulten for sjov”.
Bilka slanker tilbudsavisen
Salling Groups hypermarkedskæde Bilka slanker tilbudsavisen, så markedets tykkeste avis får skåret 20 pct. af sideantallet inden årets udgang.
Kims tager afsked med chipskonge
Landets længstlevende reklamefigur, Jørgen, går efter 22 år på pension. Planen er at introducere en ny karakter, som fremover skal tegne en mere glad linje.
Populært madmarked tager hul på ny etape
Aarhus Street Food udvider rammerne og åbner op for flere køkkener. Markedet har på to år vist sig som en bæredygtig forretning, som årligt tiltrækker 1,3 mio. gæster
Download pdf af artikler her.