Dansk Handelsblad

Lars Hedegaard Pedersen har været tilknyttet Dansk Handelsblad som journalist og analytiker med speciale i retail marketing, branding, eCommerce og forbrug.Føtæsk vinder reklamepris for at baske til prisopfattelse

Figur - Føtex har gode priser

Er Føtæsk årets mest effektive dagligvarekampagne?

Føtæsk-kampagnen er nomineret til Advertising Effectiveness Award. Priskampagnen har forbedret prisopfattelsen af Føtex med hele 23 procentpoint.

Kims har fundet chipskongens afløser - Dansk Handelsblad

Tommy1

Kims har fundet chipskongens afløser

Kims har lagt Jørgen bag sig og tager hul på et nyt reklameunivers. Det skal tegne en renere linje til Kims legendariske pay-off “Når du er sulten for sjov”.

Salling Groups hypermarkedskæde Bilka slanker tilbudsavisen

Bilka slanker tilbudsavisen

Salling Groups hypermarkedskæde Bilka slanker tilbudsavisen, så markedets tykkeste avis får skåret 20 pct. af sideantallet inden årets udgang.

kims tager afsked-med joergen- Jørgen chipskonge

Kims tager afsked med chipskonge

Landets længstlevende reklamefigur, Jørgen, går efter 22 år på pension. Planen er at introducere en ny karakter, som fremover skal tegne en mere glad linje.

Aarhus Street Food udvider rammerne og åbner op for flere køkkener

Populært madmarked tager hul på ny etape

Aarhus Street Food udvider rammerne og åbner op for flere køkkener. Markedet har på to år vist sig som en bæredygtig forretning, som årligt tiltrækker 1,3 mio. gæster

Download pdf af artikler her.