Bureaubiz

Ny kommunikationsplatform udviklet af reklamebureauet Wibroe, Duckert og Partners.

BR i børnehøjde

Med en ny julekampagne tager den folkekære BR-legetøjskæde hul på ny kommunikationsplatform, som med barnets røst opfordrer til mere leg end legetøj. Bag det nye univers står reklamebureauet Wibroe, Duckert og Partners.

Mark Ronson & The LEGO Group Inspire Kids To Rebuild The World
BILLUND, DENMARK – SEPTEMBER 17: 100 children unleash their creativity and build a world of endless possibilities for real at the launch of the new LEGO campaign, Rebuild The World on September 17, 2019 in Billund, Denmark. (Photo by Tristan Fewings/Getty Images for LEGO)

LEGO: Vi skal lade børnene gentænke verden

LEGO’s nyeste kampagne “Rebuild The World” sætter børn og kreativitet i fokus, og forbereder os på de jobs, der endnu ikke eksisterer. Bag kampagnen står reklamebureauet BETC Paris samt LEGO’s inhouse-bureau.

Nyt barometer for spild på digital annoncer

Benchmark øger fokus på spild af digitale annoncekroner

Den internationale annoncørforening, World Federation of Advertisers, lancerede for nyligt et nyt barometer for måling af spild på digital annoncering. Hos en af landets største annoncører, YouSee, byder man det nye initiativ velkommen.

hTivoli og Disney fører an på Instagram-Lasse-Salling_07-1000x625

Tivoli og Disney fører an på Instagram

Ny global undersøgelse viser, at Tivoli er den mest hashtaggede danske seværdighed på Instagram. Globalt er de mest populære de amerikanske Disney-parker og Eiffeltårnet i Paris.

Skaber content marketing mere støj end indhold Bueaubiz

Skaber content marketing mere støj end indhold?

Content Marketing står i øjeblikket over for et kvalitativt udskilningsløb. Den populære marketingdisciplin er nemlig sat i verden for at tilbyde publikum ’noget’, som de rent faktisk har lyst til at forbruge eller involvere sig i frivilligt, uden at blive forstyrret.

BILKAslogan-425x319

Her er Partners nye reklameunivers til Bilka

Bilka hyrede Agency Spring til det strategiske oplæg – men Wibroe, Duckert & Partners til eksekveringen. Det er der nu kommet et nyt stort reklameunivers ud af.

STARK- detailhandelspris5

Stark-kampagne vinder detailhandelspris

Stark og Marketsquare modtog forleden Berlingskes Detailhandelspris for kampagnen ‘Det skal bygges væk’. Prisen modtog byggemarkedskæden i tæt opløb med Spar og H&M.