Bureaubiz

Føtæsk-1000x625

Føtæsk-kampagne ændrede danskernes prisopfattelse

Den hårdtslående Føtæsk-kampagne, som er nomineret til årets Advertising Effectiveness Award, har forbedret prisopfattelsen af Føtex og har desuden vendt et fald i kundestrømmen til en vækst på knap to millioner kunder. Bag kampagnen står reklamebureauet Wibroe, Duckert & Partners.

Franzi_Nein

Schlager-konge er viralt hit

Den fiktive reklamefigur Franzi25 har på et halvt år erobret sociale medier med underholdende indhold, som har skabt et viralt hit for det mindre kendte spilselskab 25syv. Bag kampagnen står Wibroe, Duckert & Partners.

Bilka fejrer 50 års jubilæum

Bilka tager afsked med succeskampagne

Bilka tager afsked med sit succesfulde “Far til 14”-reklameunivers og tager kort inden årsskiftet hul på en ny jubilæumskampagne, der er udviklet i et samarbejde mellem reklamebureauet Envision og produktionsselskabet M2 Film.

Coop_tryksager-1000x625

Kan færre reklameaviser redde klimaet?

Coop opfordrede i sidste uge i et åbent brev klimaministeren til at indføre et forbud mod trykte tilbudsaviser og genoplivede dermed debatten om reklameafgiften. Angiveligt med CO2-reduktion for øje. Men kan reklameaviser redde klimaet?

Ny kommunikationsplatform udviklet af reklamebureauet Wibroe, Duckert og Partners.

BR i børnehøjde

Med en ny julekampagne tager den folkekære BR-legetøjskæde hul på ny kommunikationsplatform, som med barnets røst opfordrer til mere leg end legetøj. Bag det nye univers står reklamebureauet Wibroe, Duckert og Partners.

Mark Ronson & The LEGO Group Inspire Kids To Rebuild The World

LEGO: Vi skal lade børnene gentænke verden

LEGO’s nyeste kampagne “Rebuild The World” sætter børn og kreativitet i fokus, og forbereder os på de jobs, der endnu ikke eksisterer. Bag kampagnen står reklamebureauet BETC Paris samt LEGO’s inhouse-bureau.

Hvordan influerer influencers.png

Hvordan influerer influencers?

Kernen i influencermarketing er hverken reach eller eksponeringer via sociale medier. En influencers vigtigste egenskab er, hvor godt de fungerer som formidler af det enkelte brands værdier og grundfortælling.

Zupa - topbillede.jpg

ZUPA og Agency Spring fortsætter under samme navn

Halvandet år efter fusionen smelter ZUPA og Agency Spring sammen under bureau-brandet, ZUPA, med fælles bureau-ledelse på tværs af Aarhus og København.

YouSee-Bland-Selv

Fortsat liv i digitale bannere

Øget investering i interaktivt indhold sikrer display-annoncering højere klik- og interaktionsrater. En af de annoncører, som har opnået højere klikrater ved at anvende interaktive bannere, er YouSee.

Nyt barometer for spild på digital annoncer

Opgør med spild af digitale annoncekroner

Den internationale annoncørforening, World Federation of Advertisers, lancerede for nyligt et nyt barometer for måling af spild på digital annoncering. Hos en af landets største annoncører, YouSee, byder man det nye initiativ velkommen.

hTivoli og Disney fører an på Instagram-Lasse-Salling_07-1000x625

Tivoli og Disney fører an på Instagram

Ny global undersøgelse viser, at Tivoli er den mest hashtaggede danske seværdighed på Instagram. Globalt er de mest populære de amerikanske Disney-parker og Eiffeltårnet i Paris.

Skaber content marketing mere støj end indhold Bueaubiz

Skaber content marketing mere støj end indhold?

Content Marketing står i øjeblikket over for et kvalitativt udskilningsløb. Den populære marketingdisciplin er nemlig sat i verden for at tilbyde publikum ’noget’, som de rent faktisk har lyst til at forbruge eller involvere sig i frivilligt, uden at blive forstyrret.

Far til fjorten

Her er Partners nye reklameunivers til Bilka

Bilka hyrede Agency Spring til det strategiske oplæg – men Wibroe, Duckert & Partners til eksekveringen. Det er der nu kommet et nyt stort reklameunivers ud af.

STARK- detailhandelspris5

Stark-kampagne vinder detailhandelspris

Stark og Marketsquare modtog forleden Berlingskes Detailhandelspris for kampagnen ‘Det skal bygges væk’. Prisen modtog byggemarkedskæden i tæt opløb med Spar og H&M.