CoC Playful Minds (Capital of Children)
Markedsføring
Twitter, Linkedin og Facebook
Kreativitet er afgørende for @Heineken‘s succes, fastslår bryggeri-gigantens CMO @SorenHagh http://t.co/uMeAVKvu1u pic.twitter.com/2BpCVEKWuy
— Markedsforing (@HMarkedsforing) September 29, 2015
Ny undersøgelse fra @AdobeIndex viser, at @Facebook er blevet 35 pct. mere effektiv https://t.co/ejIlPJC30m #SoMe pic.twitter.com/H9Om3cmBqj
— Markedsforing (@HMarkedsforing) November 3, 2015
Kreativitet øger mere end noget andet effektiviteten, fastslår Kelloggs digitale chef http://t.co/zP4e9ZMW5Z pic.twitter.com/HjkHdCPZuN
— Markedsforing (@HMarkedsforing) March 12, 2015
Er @Facebook på vej til at lægge “desktop” i graven? http://t.co/T9w6oP52Ju #CannesLionsDK #CannesLions #Mobile #SoMe pic.twitter.com/O2y3JOuGmA
— Markedsforing (@HMarkedsforing) June 30, 2015
Brands er ikke din bedste ven, hævder @Snapchat‘s CEO og stifter, @EvanSpiegel #CannesLionsDK http://t.co/TZMFXffTHv pic.twitter.com/lrDlal0e39
— Markedsforing (@HMarkedsforing) June 22, 2015
Fænomenet @KimKardashian er beviset på, at indhold ikke nødvendigvis er “konge” http://t.co/28LQajsSs6 #CannesLionsDK pic.twitter.com/htfheIZjcS
— Markedsforing (@HMarkedsforing) June 25, 2015
Kunstig intelligens har fyldt overraskende meget på årets @Cannes_Lions http://t.co/7Wocle9ffT #CannesLionsDK pic.twitter.com/NpCzyz1dUY
— Markedsforing (@HMarkedsforing) June 24, 2015
Ingen kan løbe fra klicheer! Heller ikke @marilynmanson og @PharelI Williams http://t.co/oeOhWoXJpa #CannesLionsDK pic.twitter.com/k3Lrrrj5Vz
— Markedsforing (@HMarkedsforing) June 23, 2015
Grakom | Creative Club