Om Lars

Lars Hedegaard Pedersen har gennem en årrække arbejdet som journalist og rådgiver med speciale inden for kommunikation, medier og markedsføring.

Kommerciel erfaring og en baggrund som formidler af kreative koncepter i bagagen, gør Lars Hedegaard Pedersen i stand til at operere på begge sider af “midterlinjen”, hvor virksomheder og annoncører typisk befinder sig på den ene side, og de kreative eksekverende kræfter på den anden side.

lp-149-juli2015

I sit virke som journalist har Lars Hedegaard Pedersen skrevet mere end 1.200 artikler om markedsføring, medier, forbruger- og medietrends, kampagner og.strategier for danske og internationalt anerkendte brands, og har dækket udviklingen af nye teknoliger, medieformater og kreative koncepter fra allertætteste hold.

Artikler er bl.a. blevet publiceret i magasinet Markedsføring,, markedsforing.dk, Berlingske, Business.dk, Borsen.dk, Dansk Handelsblad, Politiken, Jyllands-Posten og jp.dk.

Lars Hedegaard Pedersen leverer i dag rådgivning og sparring inden for områderne:

•  Kommunikation

•  Medier

•  Markedsføring

•  Strategi og research

•  Content Marketing

•  PR og presse

•  Story Telling

•  Social Media

•  Projektledelse

•  Content Production