Om Lars

Lars Hedegaard Pedersen har gennem en årrække arbejdet som journalist og strategisk rådgiver med speciale inden for kommunikation, medier, markedsføring og branding.

Med sin kommercielle og redaktionelle baggrund som formidler af forretningsstrategier og kreative koncepter, gør Lars Hedegaard Pedersen til en kreativ strategisk samarbejdspartner, der i stand til at styrke virksomheders kernefortælling gennem strategisk og markedsorienteret kommunikation.

LP - Finans.dk

I sit virke som journalist har Lars Hedegaard Pedersen produceret mere end 1.200 artikler, analyser og indlæg om markedsføring, medier, forbruger- og medietrends, kampagner og.strategier for danske og internationalt anerkendte brands, og har dækket udviklingen af nye teknologier, medieformater og kreative koncepter fra allertætteste hold.

Artikler og indlæg er blandt andet blevet publiceret i Berlingske, Børsen, Jyllands-Posten, Finans, Dansk Handelsblad, MediaWatch, Politiken og branchemediet, Markedsføring.

Lars Hedegaard Pedersen leverer i dag rådgivning og sparring inden for områderne:

•  Kommunikation

•  Medier

•  Markedsføring

•  Strategi og research

•  Content Marketing

•  PR og presse

•  Storytelling

• Content Production

•  Social Media