Intet at spare på Black Friday

En undersøgelse fra det engelske analysehus Which? afslører, at der intet er at sparet ved at handle på Black Friday. 87 pct.  af Black Friday-tilbud har således allerede været udbudt til samme pris eller lavere tidligere på året. 

En hel verden af forbrugere stod klar i startboksen, da det årlige Black Friday-juleræs vanen tro blev skudt i gang med et hav af spændende tilbud.

Det store spørgsmål er imidlertid, hvor meget der er sparet på at handle på Black Friday?

Ifølge en ny undersøgelse, foretaget af det engelske analysehus Which?, har 87 pct. af Black Friday-tilbuddene allerede været udbudt til samme pris eller lavere i indeværende år.

Analysehuset har således undersøgt 94 af de mest populære produkter inden for kategorierne tech, home og personal care, hvor undersøgelsen afslører, at kun 13 pct. af disse produkter rent faktisk er blevet udbudt til laveste pris på Black Friday.

Ydermere er der 86 pct. af varerne, som bliver udbudt til samme eller lavere pris op til seks måneder efter Black Friday, ligesom 46 pct. af varerne er blevet udbudt til en lavere pris, mindst én dag, de efterfølgende seks måneder.

Slår man Black Friday og Cyber Monday sammen, er der 74 pct. af varerne, som kan afhentes til samme pris eller lavere, op til et halvt år efter den store e-handelsbegivenhed.

Altså er der god grund til at klappe hesten og huske på, at  der fortsat er knap en måned til at foretage sine julegaveindkøb.

Skriv et svar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.